wtorek, 25 marca 2014

guacamole

Po raz pierwszy jadłam guacamole dzięki mojej znajomej Pauli, która jest wielką fanką kuchni meksykańskiej. Muszę przyznać, że trwało dość długo za nim zaczęłam podawać guacamole w domu. Nie dlatego, że mi ono nie smakowało, jakoś po prostu nie mogłam się do końca przekonać.  Obecnie jestem do guacamole całkowicie przekonana i z wielką radością dzielę się z Wami przepisem.
 
Potrzebować będziemy:
1 awokado
½ cytryny lub 1 limetkę
½ cebuli
1 łyżki majonezu
1 łyżka jogurtu greckiego
Sól i pieprz do smaku
 
Miąższ z awokado, posiekaną cebulę  z majonezem, jogurtem i sokiem z cytryny miksujemy blenderem. Całość doprawiamy do smaku. Ewentualnie możecie dodać do guacamole również czosnek. Ja z niego rezygnuję, ponieważ jem do każdej innej potrawy. Jak wiadomo, co za dużo  to niezdrowo. 
Ten tydzień był dla mnie pełny stresów i nowych dość ciężkich wyzwań, dlatego uważam, że całkowicie sobie zasłużyłam na weekendowy luz. Sobotni wieczór spędziłam z nachosami zapiekanymi z serem, oczywiście z guacamole oraz  z czeskim filmem. :)


1 komentarze: