niedziela, 24 marca 2013

Pasta z groszkiem


Dzisiejszy przepis to perełka przywieziona przez Anię z jej ostatniej włoskiej wyprawy. Jak zwykle nie zostałam  zawiedziona, jest to kolejny bardzo prosty przepis.

Będziemy potrzebować (na dwie porcje):
7 gniazdek makaronu typu tagliatelle, zdecydowałam się dziś na taki 
ze szpinakiem
5 plastrów szynki szwarcwaldzkiej
½  puszki groszku
½ cebuli
1 ząbek czosnku
oliwa do smażenia
ser do posypania  makaronu, ja mam dziś zwykły ser zółty 

W czasie, gdy makaron będzie się gotował na al dente, możemy się zająć pozostałymi składnikami. Drobno posiekaną cebulę  smażymy na odrobinie oliwy, gdy się zeszkli dodajemy do niej groszek. Szynkę tniemy wzdłuż na 3 części. Razem z czosnkiem dokładamy  go na patelnię i smażymy jeszcze chwilę. Odcedzony makaron mieszamy z szynką i warzywami. Przekładamy na talerze, posypujemy serem i już możemy rozkoszować się daniem! Ja je uwielbiam  z kefirem. :)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz