poniedziałek, 27 kwietnia 2015

sałatka nordycka

W poszukiwaniu sycącej sałatki do pracy zajrzałam do dawno nieotwieranej książki kucharskiej. I odkryłam prawdziwy skarb. Sałatka nordycka jest po prostu świetna, jest to połączenie wszystkich uwielbianych przeze mnie składników. Brakuje w niej już chyba tylko czosnku i cebuli, ale nie przesadzajmy. To by było za dużo radości na raz!:)  

Potrzebować będziemy:
3 luźne garści sałaty do wyboru, ja wybrałam rukolę
100g wędzonego łososia
10 czarnych oliwek
2 jajka na twardo
1 awokado
dodatkowo sos przygotowany z 2 łyżek oliwy, 1 łyżki soku z cytryny, 1 łyżki musztardy, soli i pieprzu

Na sałacie układamy pokrojonego w paski łososia,  ćwiartki jajek na twardo, pokrojone w większe kawałki awokado oraz połówki oliwek. Podajemy z sosem cytrynowo-musztardowym. Dla mnie pychota! 
Życzę Wam smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz