czwartek, 13 sierpnia 2015

delikatna lemoniada truskawkowo- limetkowa


Lemoniada świetnie ochłodzi Was w czasie gorących dni. Podobną piłam w czasie mojego ostatniego pobytu w Pradze i jestem pewna, że to ona uratowała mi życie w czasie tych strasznych upałów. :)

Potrzebować będziemy:
200g truskawek
2 limetki
1 łyżkę brązowego cukru
1/2 szklanki wody niegazowanej
1 garść świeżej mięty
1l wody gazowanej lub niegazowanej

Truskawki, sok z limetek oraz cukier miksujemy blenderem z 1/2 szklanki wody. Mieszankę przelewany do dzbanka przez sitko (żeby pozbyć się między innymi pestek z truskawek, co mi się do końca nie udało). Dodajemy miętę, skórkę startą z jednej limetki i zalewamy pozostałą wodą. W zależności od Waszego smaku możecie dodać więcej/ mniej cukru. Lemoniadę podajemy z dużą ilością lodu. Życzę Wam smacznego i całej masy orzeźwienia! 

1 komentarze: