środa, 20 lutego 2013

tosty z gorgonzolą i brie


Pewnego zimowego wieczora moja najdroższa K. zabrała mnie do jednej z wrocławskich knajpek. Tego wieczoru narodził się właśnie pomysł prowadzenia  tego bloga, więc  był to moment dla mnie dość szczególny . Nie tylko wspominam miło spędzony czas w cudownym towarzystwie, ale i to, co jadłyśmy tego wieczoru. :)
Były to tosty z serami- gorgonzolą i brie z dodatkiem gruszki. Niby połączenie gruszki z serami nie jest niczym nowym, ale myślę, że na pomysł zapieczenia całości w tostach sama bym nie wpadła.
 
Dlatego dzielę się z Wami dziś tym przepisem, może i Wam przypadnie do gustu.
Tosty przygotowujemy tak, jak zwykłe tosty, obkładając  je serami i cienkimi plasterkami gruszki. Całość zapiekamy.

Ja dziś do tostów podałam oczywiście sos czosnkowy oraz sałatkę z rukoli, roszponki i szpinaku z pomidorami, mozzarellą i kukurydzą. 

Za ostanie zdjęcie, wykonane na chwilę przed konsumpcją, serdecznie dziękuję Oldze!







1 komentarze: